سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Netflix

Netflix یکی از بزرگ ترین و معروف ترین نرم افزار های موجود در دنیای اندروید می باشد. با این نرم افزار به مجموعه ای بزرگ از برنامه های تلویزیونی جهانی دسترسی داشته باشید.

تلویزیون یکی از محبوب ترین وسایل دنیا می باشد و امروزه به نوعی به یک صنعت نیز تبدیل شده است و روز به روز در حال گسترش نیز می باشد. با پیشرفت تکنولوژی انتظار می رفت تا صنعت تلویزیون نیز ترقی پیدا کند. کمی بعد، همین طور نیز شد. با فراگیر شدن اینترنت، امکان دسترسی به شبکه های تلویزیونی از این طریق فراهم شد. بنابراین برنامه های اندروید نیز راهی بازار شدند تا شما بتوانید در هر کجا که هستید و بدون نیاز به اینترنت، فقط و فقط با یک تلفن هوشمند و دسترسی اینترنت به تماشای برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه ی خود بپردازید.

نرم افزار Netflix امکان دسترسی شما با میلیون ها سریال و برنامه ی تلویزیونی را فراهم می کند. در ایران نیز نرم افزار هایی مشابه برای برنامه های تلویزیونی داخلی وجود دارد که از بین آن ها می توان به Telewebion اشاره کرد، اما نرم افزار Netflix یک نرم افزار جهانی به حساب می آید. این نرم افزار فقط در گوگل پلی بین 100 تا 500 میلیون بار نصب شده است و توانسته از طرف کاربران نمره ی 4.4 از 5 را کسب کند که یک نتیجه ی فوق العاده به حساب می آید.

قابلیت های نرم افزارNetflix

Netflix

http://yazdapk.com/netflix/