سفارش تبلیغ
صبا ویژن

SOMA

نرم افزار SOMA یکی نرم افزار دیگر برای پیام رسانی و برقراری ارتباط می باشد که به تازگی روی کار آمده و توانسته با تضمین سرعت و امنیت طرفداران زیادی را جذب خود کند. با ما با معرفی این نرم افزار همراه باشید.

 

با روی کار آمدن پیام رسان های اینترنتی، این اپلیکیشن ها توانستند روز به روز محبوبیت بیشتری کسب کنند و کاربران بیشتری را جذب خود کنند.  پیام رسان ها توانستند در سر تا سر جهان رشد  کنند و کاربران خود را از تمامی جهان به دست آورده اند. از این رو نرم افزار های پیام رسان زیادی به بازار می آیند که هر کدام روی بخش خاصی تمرکز می کنند و قصد دارند تا وارد رقابت بزرگ پیام رسان ها شوند.

پیام رسان های زیادی در دنیای اندروید وجود دارند که تعدادی از آن ها بسیار موفق بوده اند و توانسته اند فراگیر شوند که از بین آن ها می توان به تلگرام اشاره کرد. به همین دلیل، به روی کار آمدن یک پیام رسان جدید بسیار سخت می باشد طوری که آن ها باید در زمینه هایی بسیار قوی باشند تا بتوانند وارد رقابت شوند. البته نرم افزار های پیام رسان بومی نیز وجود دارند که خوشبختانه در ایران نیز دیده می شوند که می توان به موفق ترین آن ها یعنی گپ و سروش اشاره کرد.

قابلیت های نرم افزار SOMA

SOMA

http://yazdapk.com/soma/